logo 7

Umowa przedwstępna

Na podstawie umowy przedwstępnej jedna ze stron lub obie zobowiązują się do zawarcia oznaczonej umowy (umowy przyrzeczonej). Umowa przedwstępna powinna określać istotne postanowienia umowy przyrzeczonej.

Jeżeli termin, w ciągu którego ma być zawarta umowa przyrzeczona, nie został oznaczony, powinna ona być zawarta w odpowiednim terminie wyznaczonym przez stronę uprawnioną do żądania zawarcia umowy przyrzeczonej.

Jeżeli obie strony są uprawnione do żądania zawarcia umowy przyrzeczonej i każda z nich wyznaczyła inny termin, strony wiąże termin wyznaczony przez stronę, która wcześniej złożyła stosowne oświadczenie.

Jeżeli w ciągu roku od dnia zawarcia umowy przedwstępnej nie został wyznaczony termin do zawarcia umowy przyrzeczonej, nie można żądać jej zawarcia.

Dokumenty

Opłaty

O opłatach za czynności notarialne przeczytacie Państwo na stronie:  Opłaty

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018  Kancelaria Notarialna - notariusz Mariusz Kędzierski | tel. 76 852 25 25

Profesjonalna obsługa w zakresie dokonywania czynności notarialnych.

Projekt i wykonanie: WIT

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem